zondag 13 september 2015

Spokane - West Glacier NP USA

Vannacht weer lekker geslapen in het hotel. Voorlopig was dit de laatste nacht want vanaf vandaag gaan wij weer een aantal nachten kamperen.

Na het tanken reden wij om half 9 weg richting de Walmart. Deze zat op 850 meter bij ons hotel vandaan.
We hebben eerst een ontbijtje gedaan bij de McDonalds, kleine pannekoekjes.
Daarna hebben we onze boodschappen gedaan voor vanavond en morgenochtend.

Om 10 uur reden we weg bij de Walmart. Omdat onze eindbestemming in Montana ligt verliezen we weer een uur. We zitten nu weer op 8 uur tijdverschil met NL.
Om half 1 hebben we een broodje gekocht bij de Subway, we zaten toen bijna op de helft.
Voordat we Glacier Park inreden hebben we nog maar een keer getankt want volgens mij zitten op de weg van morgen geen tankstations.. voordat we weer opstropen.
Om half 4 reden we de camping op Apgar Campground. Het was heerlijk weer net als onderweg 29 graden en strak blauwe lucht.
We hebben eerst de tent opgezet. Deze was nog een beetje nat en vochtig van een paar dagen geleden. Dus die hebben we eerst laten drogen voordat we het bovenzeil erop hebben gedaan. Die hadden we wel laten drogen in het hotel.

Omdat het zo mooi weer was zijn we naar het naast gelegen meer gelopen wat grenst aan de camping; Lake McDonald.
Hier hebben de jongens even gevist zonder succes. Het was te ontdiep aan het begin. Joke en ik hebben er even in de zon gezeten.

Het was alweer tijd om wat te eten dus het kampvuur werd weer aangestoken.
Er zijn geen douches bij deze camping dus dat konden we deze keer overslaan.

Na het eten hebben we nog wat spelletjes gedaan en zijn daarna gaan slapen.