zondag 6 september 2015

Wells Gray PP - Kamloops

Na twee nachten hotel weer wakker geworden in de tent. Ondanks de kou heerlijk geslapen want ik had mijn jas aangehouden in de slaapzak.
Er lag zelfs een laagje ijs op de tent.
Johannes had weer een vuurtje gemaakt en heeft een eitje gebakken.
Na het ontbijt hebben we alles weer opgeruimd en ons klaar gemaakt voor vertrek.

We zouden het niet gaan redden met de benzine. Dus we moesten eerst de weg weer terug voordat we de weg weer konden vervolgen.
De auto had al 3 keer aangegeven 'fuel low' maar we hebben het net gered.
Met een volle tank zijn we weer terug gereden.
We zijn eerst helemaal doorgereden naar Baileys Chute. Hier moeten de zalmen uit het water springen vooral in september.
Maar wij zagen niets vandaag terwijl wij gister nederlanders hoorden die ze wel zagen.

De tweede stop was de Helmcken Falls. Een hele hoge waterval.

De laatste stop hier was de Spahats Falls.
Ook een mooie waterval maar iets kleiner als de waterval ervoor.
Ik strompelde hier over een steen waardoor ik weer boven op wat andere stenen viel. Heb wat schaafwonden op mijn handen en benen en twee dikke knieen. Hopelijk heb ik er morgen niet teveel last van.
Toen we terugliepen naar het parkeerterrein hebben we alle vier een lekkere magnum gekocht. Er stond een Belg met een kraampje met wafels en ijsjes.

De tom tom werd ingesteld op Kamloops. Vannacht overnachten wij in het Maverick Motor Inn hotel.
Na een half uurtje rijden hebben we een lekker broodje gekocht bij de Subway want het was ondertussen al 13:30 uur.
Na nog een uurtje rijden kwamen we in Kamloops. We zijn eerst even naar de Aberdeen Mall geweest. Een winkelcentrum maar er zaten niet heel veel winkels in.

We hebben vanavond gegeten bij Denny's hier in Kamloops. Was erg lekker, de buikjes zijn weer goed gevuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten